Mijn favorieten

Thuiz Makelaardij

DISCLAIMER
Thuiz Makelaardij heeft veel zorg, tijd en kosten besteed aan de ontwikkeling van deze site. Vanzelfsprekend vinden we het geweldig als u gebruik maakt van het aanbod en de kennis en die wij op de site publiceren. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de site deels of in zijn geheel wordt gekopieerd en voor commerciële doeleinden wordt aangewend.

Auteursrecht
De site is ondermeer auteursrechtelijk beschermd. Alle rechten zijn voorbehouden. Alle teksten, afbeeldingen, grafische voorstellingen, geluidsbestanden, animatiebestanden, videobestanden en de vormgeving daarvan op de website van Thuiz Makelaardij worden beschermd door het auteursrecht en andere intellectuele eigendomsrechten. Voornoemde zaken mogen niet worden gekopieerd voor commercieel gebruik en/of distributie en mogen evenmin worden aangepast of op andere sites geplaatst. Sommige pagina's op de website van Thuiz Makelaardij kunnen tevens afbeeldingen bevatten waarop copyright van derden rust. Schending van welke rechten dan ook zal worden vervolgd.

Aansprakelijkheid
Deze website werd met de grootst mogelijke zorg en aandacht opgebouwd. Maar hoewel de geleverde informatie verondersteld wordt juist te zijn, kunnen er fouten of onnauwkeurigheden in voorkomen. Ondanks de zorg aandacht die aan de site is besteed, kan Thuiz Makelaardij de volledigheid, juistheid en foutloosheid van deze informatie dus niet garanderen. Thuiz Makelaardij behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met betrekking tot de productspecificaties, de informatie en tarieven met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving door te voeren.

Thuiz Makelaardij kan in geen geval verantwoordelijkheid aanvaarden en/of aansprakelijk gesteld worden voor indirecte of directe schade  op welke manier dan ook ontstaan door gebruik, onvolledigheid of onjuistheid van de aangeboden informatie op deze site, tenzij deze schade werd veroorzaakt door grove nalatigheid of opzettelijk wangedrag. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden.

Thuiz Makelaardij is niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites die door derden worden onderhouden en wijst dan ook elke aansprakelijkheid af voor links van deze website naar andere websites. Links naar externe websites worden duidelijk gemarkeerd.

Handelsnamen
Thuiz Makelaardij is een handelsnamen van Thuiz Makelaardij b.v.. Het bedrijf is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 82857415.

Licenties
Thuiz Makelaardij heeft ernaar gestreefd om een innovatieve en informatieve website te creëren. Alle intellectuele eigendommen zoals patenten, handelsnamen en auteursrechten zijn beschermd. Deze website geeft geen licentie om het intellectuele eigendom van Thuiz Makelaardij of van derden te gebruiken.

Cookies- en privacybeleid
Cookies zijn kleine bestanden die uw voorkeuren tijdens het bezoek aan een website onthouden. Cookies kunnen ondermeer worden gebruikt om te voorkomen dat pop-ups steeds terugkomen terwijl u ze al gezien heeft, waardoor irritatie tijdens het surfen wordt voorkomen. Cookies worden op uw eigen computer opgeslagen en geven uw identiteit niet prijs. Uw naam, adres, leeftijd en andere persoonlijke gegevens kan een cookie niet achterhalen. U kunt cookies zelf uitzetten via uw browserinstellingen als u dat wilt. U krijgt dan wel bij ieder terugkerend sitebezoek reeds bekende pop-ups te zien als de website daarvan gebruik maakt.

In sommige secties van de website kunt u gevraagd worden om persoonlijke informatie te verzenden op vrijwillige basis. Uw persoonlijke gegevens worden opgeslagen en beheerd in Nederland in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving voor privacybescherming.

Thuiz Makelaardij behoudt zich het recht voor om haar cookies- en privacybeleid met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving te wijzigen.

Statistieken
Om mijnwebsite voortdurend te verbeteren, kunnen klikstatistieken worden opgemaakt. Elke individuele klik wordt dan anoniem geregistreerd en kan niet gebruikt worden om individuele bezoekers op te sporen.

Het gebruik van tags
De aanpak van Thuiz Makelaardij.nl is gericht op een groot bereik via internet en dat impliceert het gebruik van banners, links en tags. Bij internetmarketing is het gebruikelijk om te werken met tags. Dat kan op verschillende manieren. Enerzijds door op zoekmachines zoals Google de betaalde faciliteiten (in dat geval adwords) te gebruiken en anderzijds door bijvoorbeeld tags in de site op te nemen. Beide varianten hebben als doel dat de site in de zoekresultaten wordt vertoond. De eerste variant is wijd verbreid en het is gebruikelijk om daar de namen van vergelijkbare bedrijven en/of activiteiten in op te nemen. Welke tags je opneemt, is voor derden niet zichtbaar, maar duidelijk is dat zoekmachines er wereldwijd bestaansrecht door hebben. De tweede variant (de tags opnemen op de site) is zichtbaar (derhalve zelfs wel zo eerlijk) en verder wezenlijk niet anders.

De tags die Thuiz Makelaardij gebruikt, staan op verschillende plaatsen op de site. De opgenomen tags hebben uitsluitend tot doel om in de zoekresultaten op internet getoond te worden en een keuzemogelijkheid te bieden aan de gebruikers van een zoekmachine. De  getagde woorden worden niet gebruikt ter aanduiding van Thuiz Makelaardij. De website van Thuiz Makelaardij heeft een volstrekt eigen uitstraling en identiteit. Er kan bij het publiek dan ook geen enkel misverstand bestaan over het feit dat het bedrijf en de website van Thuiz Makelaardij anders is dan die van de in de tags genoemde namen.

Door het intikken van de namen van de getagde bedrijven en activiteiten komt het publiek niet rechtstreeks op de site van Thuiz Makelaardij. In dat geval moet er eerst nog op Thuiz Makelaardij geklikt worden (of op andere zoekresultaten als men naar andere bedrijven wil gaan). De URL van Thuiz Makelaardij die in de zoekresultaten verschijnt, wekt op geen enkele wijze de indruk dat, zodra men op deze URL klikt, de website van een getagde aanbieder wordt betreden. Ook bij zoekmachines kan er dus geen sprake zijn van verwarring bij het publiek.

In het licht van internetmarketing in zijn algemeenheid en de bovenstaande toelichting in het bijzonder, is het niet nodig om toestemming te verkrijgen voor het gebruik van tags. De rechtbank in Haarlem en het Hof in Den Haag hebben in 2010 over vergelijkbare zaken uitspraken gedaan die dit bevestigen.